Fendrych – mimo mísu a realitu

Komentátor Martin Fendrych diskutuje o problému, který nás trápí naprosto všechny. Jeho pohled se však zcela odlišuje od pohledu představitelů KSČM i jiných politických stran, ale především od reality, kterou dnes a denně prožívají řidiči na dálnici D1. Prý by raději jezdil po tankodromu, a tím zachoval ve funkci ministra Ťoka. Tak aby bylo jasno, KSČM opravdu trvá na odvolání ministra dopravy, a to vzhledem k evidentnímu nezvládnutí organizace opravy tolik diskutované dálnice D1.

Možná by Fendrychovi prospělo, kdyby si vyzkoušel, jaké to je, strávit v autě na neprůjezdné dálnici sedm i více hodin. Ať už se jedná o řidiče profesionální nebo ty, kteří se před Vánoci vydali za rodinou a v autě měli i malé děti. Nejde o ideologii KSČM, ale o zcela normální plnění závazků v rámci smluv, a to přece svobodné podnikání i v rámci tzv. kapitalismu vyžaduje. Z pohodlného křesla se lehce mentoruje i to, čemu Fendrych buď vůbec nerozumí, nebo rozumět nechce. Soukromí dopravci na této dálnici, která se mění v parkoviště, ztrácejí peníze, čas a mnozí řidiči i poslední zbytek nervů.

Pakliže si tedy někdo opravdu myslí, že požadavek KSČM je neoprávněný, nechť si pečlivě poslechne veřejné mínění i názory jednotlivců, ať už z podnikatelské či politické sféry, a musí konstatovat, že požadavek na urychlené řešení této situace je více než oprávněný.

Pokud takto pracoval pan Fendrych i na ministerstvu vnitra, není divu, že poměrně brzy skončil. Nejen s realitou dálnice D1, ale i neprofesionalitou upravování skutečností a lží je třeba bojovat. Pokud tento komentátor tolik prosazuje kapitalismus, jistě ví, že právě v byznysu čas jsou peníze. A ty nám na dálnici D1 doslova protékají mezi prsty.

A na závěr, několik dopravců by rádo posadilo tohoto komentátora do kabiny auta, aby si užil, stejně jako oni, jak vypadá průjezdnost dálnice při opravách pod taktovkou ministra Ťoka.

Pavel KOVÁČIK, předseda Poslaneckého klubu KSČM


Jak hodnotíte tento článek? (1 - nejhorší, 7 - nejlepší)

Hodnocení: 5.7, celkem 82 hlasů.

Pavel KOVÁČIK

Diskuse k článku

Vážení čtenáři, chcete-li se zapojit do diskuse, prosíme vás o dodržování slušného vystupování. Příspěvky, které budou obsahovat sprosté výrazy, smažeme.


ferdaholub
2019-01-09 17:12
Pavle,s názorem na jednání Fendrycha a to v průběhu převratu i po
něm, kdy se na MV živil stejně jako mnozí jiní příživnictvím a
neužitečným jako by vedením , společně s natěračem Rumlem,i za
pomoci té náměstkyně, se kterou ke škodě tohoto národa,nechtěl k
vůli páchnoucí zahalující smradem prostor dopravních prostředků,
jezdit žádný řidič z MV. Taková to byla sebranka !!!
yucon.fox
2019-01-08 20:13
Nic nesedlo! Pokud pan josef.hb z článku vyčetl lobing za kamiónovou
dopravu, pak nerozumí česky psanému textu. Samozřjemě, hlavní
příčina zoufalého stavu spočívá v tom, že kdysi někdo velice
kompetentní rozhodl, že se doprava převede ze železnice na kamióny.
Další odborník rozhodl o mýtných bránách od fy Kapsch na místo
satelitů, které by mohly monitorovat pohyb kamiónů všude. Ten článek
jen reaguje na současnou situaci a nezvládnutí oprav D1, kdy je pan Ťok
překvapen ze sněhu v prosinci.
hajek.jiri51
2019-01-08 15:54
Pro josef.hb. To sedlo.
josef.hb
2019-01-08 13:56
Že je Fendrych – mimo mísu a realitu to je nesporné! Kováčik je
také mimo mísu a realitu, když lobuje za kamionovou autodopravu, která
je navíc z velké části mezinárodní tranzit. A na závěr, bych rád
posadil tohoto komentátora(Kováčika) k silnici I/38,aby si užil,stejně
jako jeho voliči smogu. Smogu, hluku a toho, že se tato komunikace nedá
přejít díky kolonám kamionů vyhýbajícím se D1(aby se nemuselo
platit mýto).
Reklama
Reklama

Reklama

Vydává Futura a.s., Politických vězňů 9, 111 21 Praha 1.
Telefony - ústředna: 222 897 111, sekretariát: 222 897 256.
Email: internet@halonoviny.cz, ISSN 1210-1494.