Ilustrační FOTO - Haló noviny

Kdo dřív: Ťok nebo sněhulák?

Židle pod Danem Ťokem (za ANO) se povážlivě houpe, což si uvědomuje i sám ministr dopravy. KSČM, která menšinovou vládu podporuje, dává své výhrady vůči Ťokovi jasně najevo.

Předseda poslanců KSČM Pavel Kováčik.

»Ministra dopravy Ťoka sice na Vysočině vystřídal sněhulák, ale skutečné výměny se v tomto resortu evidentně nedočkáme. Přesto, že nabídl svou funkci k dispozici, zůstává i nadále ve funkci. Výtku obdržel jen za to, že svou »práci« neumí dostatečné mediálně prodat. Co naplat, sněhulák nám roztaje na jaře, ministr však dopravě bude patrně šéfovat dál, nejméně do další nečekané sněhové nadílky,« uvedl pro Haló noviny předseda poslanců KSČM Pavel Kováčik.

Poslední problémy Ťokovi přinesly opakované kolapsy provozu na D1 na Vysočině při dopravních omezeních v kombinaci se sněžením v polovině prosince. Problematický úsek dálnice by měl být v polovině února připraven na provoz při 130kilometrové rychlosti. D1 u Humpolce je od víkendu průjezdná plně v obou pruzích. Úsek byl předtím zúžen kvůli opravám, které nabraly velké zpoždění.

Ministru dopravy nezbývá moc času, podle sázkové kanceláře Chance přijde o svou funkci nejpozději koncem dubna.

(zku)


Jak hodnotíte tento článek? (1 - nejhorší, 7 - nejlepší)

Hodnocení: 5.4, celkem 10 hlasů.

(zku)

Diskuse k článku

Vážení čtenáři, chcete-li se zapojit do diskuse, prosíme vás o dodržování slušného vystupování. Příspěvky, které budou obsahovat sprosté výrazy, smažeme.


Prokopic.Karel
2019-01-10 00:21
Z článku mám dojem, že nejlepším dopravákem by byl jakýsi
kováčik. Ten rozumí absolutně všemu. Soudruhu Kováčiku, naše koza
nějak hubne a říhá. Určitě budete vědět, co jí je, že? Hlavní
příčinou, proč jsou takové problémy na D1 je to, že jakási
komunistická vláda se neřídila trasou, kterou vybral svého času pan
Baťa. Ta neměla směřovat přes Prahu ani přes Brno či Bratislavu.
Měla být poměrně rovná a měla se vyhnout Českomoravské vysočině.
To, že si komanči zřejmě ze vojenských důvodů vybrali ty kopce, že
vlastně z obchvatu Prahy či Brna udělali jakousi součást celostátní
dálnice, je historický průšvih. Páni vrchní komunisté jsou ve
sněmovně tak dlouho, že nepochybně mohli zrušit tu volovinu s
vítězstvím při nejnižší cenové nabídce. Mohli dát už dávno do
zákona, že při stavbě dálnice se nebude sáhodlouze diskutovat a
odvolávat se ve věci pozemků. A že současně při výběrovém
řízení bude vyřešeno, kdo URYCHLENĚ nastoupí, když se ten cenově
nejlacinější "vítěz" podělá. Co je na tom tak složitého?
Na absolutní rovině se dálnice do HK staví přes dvacet let. Celá
suita nezkušených a dávno zapomenutých ministrů si vylámala zuby na
jedné farmářce, které mimochodem fandím. Takže současný ministr
dopravy prostě neodevzdává tolik kilometrů NOVÝCH dálnic, protože ti
před deseti a více lety s tím sáhodlouhým procesem prostě nezačali.
Ministři dopravy se tady střídali jak apoštolové na orloji. Pan
ministr Ťok je suverénně NEJLEPŠÍ z celého toho řetězu. Malý
dotaz, soudruzi: v těchto dnech se zastavil provoz na rakouských a
německých dálnicích, také kvůli počasí. Byl vyměněn rakouský či
německý ministr dopravy? Tak nějakého soudruha vyberte ze svých řad.
ferdaholub
2019-01-09 17:50
Konečně se alespoň blýsklo! I když i on hlásal, že bude
líp.Samozřejmě byl již tak líný, že neřekl pro koho a to je
nejdůležitější.Tak na příklad nechť si čtenáři spočítají
kolik času musí občan vynaložit a také financí jen na pouhé
vlastnictví motorového vozidla!Registrace,případně poplatky, na
úřadech,poplatky za prohlídky-ekologickou a technickou, případně
převodní,mýtné, parkovné a to i v místě bydliště,.Místní
"radní" se o parkoviště vůbec nestarají a když, pak to jsou
vyjímky.Vůbec nejsou brány v vpotas okolnosti kolem výstavby
parkovacích míst formami jako akce "Z" a pod.No a pokud sen
Vám podaří mít těch vozidel více včetně přípojných, pak
sloužíte jen otravným státním úředníkům, v tomto případě z MD,
kteří nahrávají ve výběru jiným, často ze zahraničí.A to na
západ od nás. Konečně, kdy budeme mít také nějakou vlastní
samostatnou banku??
Reklama
Reklama

Reklama

Vydává Futura a.s., Politických vězňů 9, 111 21 Praha 1.
Telefony - ústředna: 222 897 111, sekretariát: 222 897 256.
Email: internet@halonoviny.cz, ISSN 1210-1494.