Ilustrační FOTO - Pixabay

Salač byl v tréninku v Jerezu třetí

Filip Salač obsadil v úvodních trénincích na nedělní Velkou cenu Andalusie v Jerezu třetí čas. Za nejrychlejším zaostal český motocyklový jezdec v třídě Moto3 zhruba tři desetiny sekundy.

Osmnáctiletý Salač bude chtít v neděli napravit výsledek z předchozího víkendu, kdy první závod v Jerezu po pádu nedokončil. Minulý týden se mistrovství světa silničních motocyklů znovu rozběhlo po více než čtyřměsíční pauze způsobené koronavirovou pandemií, úvodní závod v Jerezu se jel jako Velká cena Španělska.

Český jezdec na hondě byl stejně jako většina ostatních rychlejší v úvodním v ranním tréninku. Na domácího Raúla Fernándeze ztratil 309 tisícin sekundy.

V trénincích MotoGP se na trati nepředstavil mistr světa Marc Márquez, jenž dostal od lékařů povolení ke startu navzdory tomu, že se v úterý podrobil operaci zlomené pažní kosti z nehody v prvním závodu v Jerezu. Aby mohl v sobotu nastoupit do kvalifikace, bude se muset člen továrního týmu Hondy vejít do 107 procent času nejrychlejšího jezdce z jednoho z celkově čtyř tréninků.

Úvodní tréninky na Velkou cenu Andalusie:

Moto3: 1. Fernández (Šp./KTM) 1:45,896, 2. Suzuki (Jap./Honda) -0,216, 3. Salač (ČR/Honda) -0,309.

MotoGP: 1. Viňales (Šp./Yamaha) 1:37,063, 2. Rossi (It./Yamaha) -0,142, 3. Binder (JAR/KTM) -0,307.

Moto2: 1. Bezzecchi (It./Kalex) 1:41,525, 2. Nagašima (Jap./Kalex) -0,028, 3. Navarro (Šp./Speed Up) -0,065).

MotoE: 1. Aegerter (Švýc.) 1:48,024, 2. Granado (Braz.) -0,032, 3. Casadei (It.) -0,059, ...18. Kornfeil (ČR) -2,164.

(čtk)


Jak hodnotíte tento článek? (1 - nejhorší, 7 - nejlepší)

Hodnocení: pro článek zatím nikdo nehlasoval

(čtk)

Diskuse k článku

Vážení čtenáři, chcete-li se zapojit do diskuse, prosíme vás o dodržování slušného vystupování. Příspěvky, které budou obsahovat sprosté výrazy, smažeme.


Reklama
Reklama

Reklama

Vydává Futura a.s., Politických vězňů 9, 111 21 Praha 1.
Telefony - ústředna: 222 897 111, sekretariát: 222 897 256.
Email: internet@halonoviny.cz, ISSN 1210-1494.