Reklama
Klára Vavrušková a Karolína Mališová při nezbytném líčení

Nejen zazářit, ale zůstat na scéně dlouho

Mezinárodní filmový festival v Karlových Varech skončil. Červený koberec se prohýbal pod českými i zahraničními známými osobnostmi, promítací sály v rámci covidových restrikcí praskaly ve švech a šampaňské i ozdravné minerální prameny teklo proudem. Číslo 55 bylo pro letošní ročník signifikantní. Nejen, že se jednalo již o 55. ročník významného festivalu, oficiální beauty partner festivalu – česká kosmetická značka Dermacol – letos slaví 55 let od svého vzniku. Na počest této symbiózy uspořádala kosmetická firma svůj slavnostní event na Tržní kolonádě a jako hosta si pozvala Beatu Rajskou s její novou kolekcí, která nese název Stay Gold – Stay Star.

Spolupráce české kosmetické legendy Dermacol a MFF KV je přirozená, protože počátky značky jsou úzce spjaté s filmovým průmyslem. Zakladatelka kosmetické značky, Olga Knoblochová v šedesátých letech vyvinula ve spolupráci s barrandovskými filmovými studii první krycí make-up (později Make-up Cover), který dal název celé značce a dodnes je jedním z nejprodávanějších produktů. Tahle neutuchající sláva inspirovala i Beatu Rajskou, která se značkou sama již 15 let spolupracuje, ke kolekci, která zrcadlí, že »není důležité jen zářit, ale být stálicí«. »Jsme legendární česká značka a s láskou ke kráse měníme svět už 55 let. Je pro nás proto přirozené oslavit krásu přehlídkou modelů Beaty Rajské, které dají přednostem ženskosti vyniknout. Na 55. ročníku KVIFF jsme propagovali neskutečné již 55. výročí značky. K němu jsme uvedli nádhernou limitovanou kolekci v krásných, růžovo-zlatých obalech. Moje nejoblíbenější je v této kolekci bronzová tvářenka s reliéfem Prahy,« popsala Věra Komárová, spolumajitelka a ředitelka strategie značky Dermacol a dodala: »Pro značku Dermacol je důležitý její původ. Zrodila se ve filmových ateliérech v Praze na Barrandově, kde první výrobky vznikaly na objednávku filmových produkcí a divadla. Spolupráce s největším českým filmovým festivalem je proto od začátku naprosto přirozená.«

Moderátorka Iva Kubelková

Zlaté modelky

Ve zlatě, sametu, hedvábí a devoré nebyla zahalená pouze těla modelek, ale i jejich tváře. Zlatou, nestárnoucí barvu jsme viděli na líčení na přehlídkovém molu, zlaté tóny se objevily i během tanečního vystoupení umělců z Hudebního Divadla Karlín, které bylo součástí večera. Přehlídka tím vzdala hold ikonickému výrobku značky Dermacol – Make-up Cover, který je schován ve zlaté tubě.

Večerem provázela modelka, moderátorka a ambasadorka značky Dermacol, Iva Kubelková Na přehlídkovém molu měli návštěvníci příležitost zahlédnout známé tváře modelingu jako Andreu Bezděkovou, Karolínu Mališovou, Kristýnu Schick, dcery Ivy Kubelkové – Natálii a Karolínu Jiráskovy nebo Taťánu Makarenko, ale i méně známé tváře, kterým dala Beata příležitost na festivalové události zazářit. »S Beatou mám tu čest spolupracovat již rok. Oceňuji, že dokáže své módě vetknout vždy nějakou myšlenku a zároveň vytváří sofistikované, ženské kousky. Beaty móda má příběh. A to se mi líbí,« popsala Česká Miss 2016 Andrea Bezděková.

(mac)

FOTO - archiv Dermacol


Jak hodnotíte tento článek? (1 - nejhorší, 7 - nejlepší)

Hodnocení: 3.8, celkem 4 hlasy.

(mac)

Diskuse k článku

Vážení čtenáři, chcete-li se zapojit do diskuse, prosíme vás o dodržování slušného vystupování. Příspěvky, které budou obsahovat sprosté výrazy, smažeme.


Reklama
Reklama
Podrobné hledání
--
Reklama

Reklama